Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Θα μπορούσα να σου πω απλά...αλλά...

Φίλε μου,
είπες ό,τι θα φύγεις....γιατί δεν σε αρέσει εδώ ή γιατί θες να κάνεις κάτι άλλο
ή γιατί δεν έχεις άλλη διάθεση για διάβασμα ή...ή...ή...ή...ή όλα αυτά μαζί.
Θα μπορούσα να σου πω απλά κάνε ό,τι θες.

Εγώ σου λέω να κάνεις όνειρα.
Φίλε να ονειρεύεσαι και να απλώνεις τα χέρια σου να πιάνεις τα όνειρά σου.
Μπορεί να μην τα φτάνεις.
Μπορεί να κάνεις πράμματα άλλα και να απομακρυνθείς από αυτά.
Οχι φίλε μου,απλά νομίζεις, τα όνειρα σου 8α είναι στο μυαλό σου και πάντα μπροστά σου.

Φίλε μου,στο ταξίδι να τα φτάσεις μην φοβηθείς.
Μπορεί να χτυπηθείς, να λαβωθείς,να πληγωθείς.
Εσύ φίλε μου προχώρα.
Αμα δεν μπορείς πέσε στα τέσσερα,αν δεν μπορείς....σύρσου.
Μην μείνεις φίλε μου ποτέ στο ίδιο σημείο.
Ζήσε με πάθος το ταξίδι σου,η μετριότητα φίλε μου είναι μιζέρια.

Φίλε μου,την καρδιά σου να την χαρίζεις απλόχερα.
Εαν την πετάξουν μην κάνεις τίποτα.Απλά χαμογέλα.
Φίλε μου να χαμογελάς ,μόνο έτσι δεν θα πονάς.
Αν πονάς υπομονή, αλλά να θυμάσαι πάντα να προχωράς ,γιατί τα όνειρα
σου είναι εκεί μπροστά σου.

Ισως στο μακρύ ταξίδι να τα φτάσεις, ξεκινήσεις μόνος.
Ισως κάποια φορά όταν ψάξεις το φεγγάρι για παρέα...αυτό να λείπει....
Ε φίλε μου, την θλίψη οι άντρες που ονειρεύονται την χαίρονται διπλά.
Γιατί τότε είναι σίγουροι ότι μπορούν να αγαπήσουν.

Καλό ταξίδι φίλε......
(θα τα ξαναπούμε κάπου να είσαι σίγουρος οι φιλίες που γεννιούνται
στους δρόμους δεν χάνονται)

2 σχόλια:

Lamprini είπε...

"Αμα δεν μπορείς πέσε στα τέσσερα,αν δεν μπορείς....σύρσου."

e entaxei vre thanash..... mhn ta isopedwnoume k ola...!!!!!

wraio to poihma....vathustoxasto!!!
ti oistros thee mou!!!???

Tartarus είπε...

ε ναι, όχι και στα τέσσερα..
όλο υπονοούμενα και ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ είσαι μλκ Θανάση..
Να τον ακούτε, εσείς..